понедељак, 13. мај 2013.

Starry Eyed

Poslednjih dana ˝navučena˝ na The Voice UK i na proleće :) Uglavnom šoV i nije nešto vau poseban ali je veoma simpatičan, i sad ja kao nenormalna, kad mi neka pesma uđe u uši puštam jednu po čitav dan, opet dosađujem svima u svojoj bližoj okolini.


Čula je još davno u or´ginalnoj verziji ali i nije bila nešto: 


Ondak našla ovu verziju i oduševila se: 


Eto, sad imate tri verzije, pa sami odlučite koja je vama woohoo :D

Kao što rekoh ˝navučena na proleće˝ (čak mi ni ova kiša ne može ništa), pa kao blesava samo nešto sejem, sadim, presađujem... i terasa mi izgleda kao mala botanička bašta - što je prilično kuL. Začinsko bilje volim mnogo-mnogo pa svako malo sejem bosiljak, origano, majčinu dušicu... i delim to unaokolo kome god treba i svi me već odavno zezaju da sam ˝rasadničarka˝, ali mi ne smeta.
S vremena na vreme (ma kog´ ja zezam- STALNO) kupujem razno-razno bilje po svetnim pijacama, sajmovima, skupovima... Prilično sam naivna (iako bih trebala biti neki hortikulturni tj. vrtlarsko-botaničarski ekspert) pa me ljudi obično zeznu i uvale mi neke žešće gluposti :(. tako sam pre par godina od nekog ˝finog˝ čoveka na cvetnoj pijaci pokupovala gomilu nekakvih lukovičastih vrsta (gladiola, zumbula, šafrana... ultra-mega-giga retkih i starih sorti). Kada sam sve to fino posadila u saksijice bilo ih je negde oko30-ak (saksijica), ma jao mojoj sreći nije bilo kraja :) Fino sam ih negovala, zalivala i sve što sa tim ide. A onda sam od jedared primetila nekakve crne sitne mušice po stanu. Kažem ja sebi: ma to su one sigurno ušle da s ugreju u stan ili tako nešto... ali neeeeeeeee one su se nakotile u mojim saksijicama i izjele moje divne lukovice, sve do jedne! Posle dugo vremene saznala sam šta je ta pošast živa i nekako ih se rešila i ako neko ima sličnih problema nek mi se javi :D 
Uglavnom, zašto ja sve ovo piskaram, zato što od tad imam te male beštije u saksijama ali ih držim pod kontrolom a došle su u moj stan zbog lukovica koje sam uzela kod tog čoveka. Od tad sam ga tražila po sajmovima da ga pitam kako se on bori protiv toga ali on nije više dolazio u Novi Sad. Ove godine na Novosadskom Proleću spazim ja njega i priđem i pitam ga za neko bilje ovo-ono... i između ostalog pitam ga za mušice- kako ih on rešava. A čovek ni pet ni šestt: mušice?... nemam ja nikakve mušice!. Samo da razjasnim: svako ko gaji cevće u kući sigurno ih je video jer su one normalna pojava. Tako da... ma nema veze. I kupim ja opet neke retke sorte (naivčina all over the face) i šta mi nikne? Između ostalog   i ukrasna detelina koju uopšte nisam tražila!!!!!!!!!! aAAWd<hgfshwfzitreiztredfuhgefuigr3 kako sam ljuta, mislim ne na biljku nije ona kriva, čak je i lepa na terasi, ali brate mili moram li ja uvek da ispadne donkey?!  





Toliko od mene za sad :*






9 коментара:

  1. hahahaaaa, slatko sam se nasmejala, mada bih ja tog "finog" gospodina za kragnu pa mu se unela u facu pa vriiiis vriiiis, da mu mušice iz ušiju polete :) Prevaranti!
    A detelina...pa, nek bude da će ti sreću doneti :D

    ОдговориИзбриши
  2. Njak,njaaakk!! :))
    Ma samo nek se zeleni!!
    Nadam se da je izrasla i neka sa 4 lista :))

    ОдговориИзбриши
  3. To je sreca kad ti nikne nenajavljena detelina, misli tako, mozda ce ti biti lakse :D
    Blago tebi, mnogo je lakse uzivati u prolecu kad nemas glupi alergijski konjuktivitis, ali ne dam se ja!

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj put si srecnica, a ne donkey :)
    Ja slabo volim UK Vpoice, ali pratim The Voice America - jaaaaako visok nivo organiyacije, zirija i takmicara. Trenutno je aktuelan 4. sezona, overi!

    ОдговориИзбриши