уторак, 2. септембар 2014.

I sretno mi bilo :)

Na početku godine zamolih vas sve da mi šaljete pozitivne misli... pa mislim da su urodile plodom :) Negde u aprilu dadoh poslednji ispit koji me je mučio jedno dve godine  i napokon posle 17og izlaženja položih ga :) Znam, znam sram me bilo, tako dugo mi je trebalo, ali stigla sam ja do kraja.
I još lepih vesti: pre dva meseca diplomirah, dan razmaka moj dragi i ja. I baš me je lepo krenulo, pa šaljite pozitivu i dalje XD

A imam i nekih ˝hendmejd˝ noviteta, ali o tome za par dana...

Je,j blogoSFero vraćam se, hvala na strpljenju <3


3 коментара:

  1. Aj' na zdravlje!! I sad cu opet ceo dan da pevam Vesnabesna, vestica..:))

    ОдговориИзбриши
  2. Bravissimo Vessna :) Primaj i dalje našu pozitivnu energiju i češće se uključi da "čujemo" kako je kod tebe....

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam! (ja malo sa zakašnjenjem komentiram xD)

    ОдговориИзбриши