понедељак, 5. март 2012.

DIY: malo praktičnog igranja :)

Od kako sam postala student i morala da se naviknem na malo drugačiji svakodnevni ritam (predavanja, ispitni rokovi, vežbe i još razna čuda) nerado priznajem postala sam ovisnik o kofeinu. Nije mi baš drago ali eto desilo se. I tako sad u stanu ima na desetine  NESCAFE limenkica koje mi služe za oslaganje ugl. hrane po kuhinji (da je zaštitim od onih malih prokletinja-kuhinjskih moljaca). Ako i vi imate sličnih limenki evo jedan predlog kako da ih ulepšate, da nisu sve iste pa da slučajno ne stavite griz umesto kafe (šalim se :) ).

Potrebno vam je: drvofix, bela tempera i običan kuhinjski sunđer koji isečete makazama na manje komade. I naravno NESCAFE limenke :)



I još nekakav fini lak  koji ja trenutno nemam u stanu :(

Prvo operete limenke i fino ih osušite. U posebnoj posudi (ja sam koristila plastičnu čašicu) pomešate otprilike istu količinu drvofixa i bele tempere sa malo vode (trebalo bi da smesa bude što gušća).


Zatim uzmete suđer i umačete ga u tu smešu i lepo tapkate po limenki (može se koristiti četkica ali ona ostavlja tragova pa je ipak praktičniji sunđer).



Na ovoj drugoj fotografiji se vidi kao ispada kad preterate sa vodom (bude pre retka smeša pa ne prijanja baš dobro, dodate malo bele tempere i rešeno). Najbolje je da ih "zamažete" jednom, pustite da se osuše pa  još jednom.Ovako izgleda posle prvog puta: 


A ovako posle drugog:


Kada se fino osuše odaberete neke lepe salvetice: 


Ja za "lepljenje" salveta koristim smešu drvofixa i malo vode, jer su mi lepkovi za dekupaž prilično skupi, a kako se ja samo igram sa ovim htela sam da bude što jeftinije ;). I evo kako su lepe ispale:




Napravila sam i nalepnice za svaki poklopčić da bi bile kompletirane ali mi se nisu svideli pa ih nisam fotografisala, zameniću ih kada me bude bilo volja da se opet malo igram. Naravno na kraju ih treba premazati lakom (limenkice), da bi bile lepe i sjajne.
Uh, umalo da zaboravim, forografija koju je moj dečko napravio za moj blog (malo se igrao), pa moram da je stavim:


Toliko za sad, nadam se da vam se sviđa i da ćete probati da uradite nešto slično :)








15 коментара:

  1. Пази кад сам баш данас брисала полице у кухињи и питала се шта да радим са 7-8 кутија од кафе, било ми је жао да их бацим, јер сам дубоко у себи знала да постоји нека друга примена за њих. Свака част, дивне су!

    ОдговориИзбриши
  2. Pozdrav kofeinskom ovisniku... dobrodošlicu na moj blog iskazujem ti izazovom, pa svrati...

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično, draga, hvala za tutorijal:)
    Molim da nam olakšaš i ukloniš slova.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično su ispale, predivno izgledaju! Tko bi rekao da su obične limenke od kave!

    ОдговориИзбриши
  5. Divno! Ja moje bacim, kad ih ispraznim... sad mi je krivo. Jedva čekam da potrošim ovu načetu

    ОдговориИзбриши
  6. Prekrasne su! Obavezno cu morati da probam cim dodjem do neke konzerve jer se cvrsto drzim turske kafe:))) A gde nabavljas te divne salvete?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pozdrav :) salvete sam skupljala tj. još uvek ih skupljam pa imam neke duplikate :)
      a nekada kad naiđem baš na zanimljive kupujem u onim hobi prodavnicama gde ih prodaju na komad :)

      Избриши
  7. Анониман18. март 2012. 19:02

    Pozzdrav, ovo je stvarno odlična ideja, baš mi se sviđa :)

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican tutorijal!
    Bas to sam trazila posto sam laik koji ima dobru volju za pocetak. Hvala!
    P.S. Prelepe konzervice :)

    ОдговориИзбриши