петак, 16. март 2012.

Još malo i tu je :)

Nije li to divno? Za 4 dana i kalendarski će doći proleće <3


I onda će sve da krene ( ali i ovo sunce za sad pomaže ), sve da buja, da se rađaju nove ideje, kreativnosti  i ostalo...





Naravno, biće tu i malo lenčarenja i sedenja ( i pomalo tračanja ) na klupi :)




Oooooooobožavam proleće!!!!!! ( i zimu volim, pa i leto, a dobro i jesen mi nije mrska ) ali proleće ne može da se meri sa njima. To je valjda i do ovog mog faxa koji mi je malo isprao mozak ( jer se sva priroda budi u proleće pa mora da se arbajta ).




Ndam se da se i vi radujete :) koliko i ja :)





7 коментара:

  1. Jao narcisssiiii..:) Nemam problem ni s' jednim godisnjim dobom, sve dok se ne zove zima :))

    ОдговориИзбриши
  2. Jedva čekam! Meni su proljeće i jesen najdraža doba! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Fotkice su divne! Ja sam se sa prvim toplijim danima prešaltala na proleće! Uživaj u DIVNOM vikendu!

    ОдговориИзбриши
  4. Doista prekrasne fotografije, ja se već budim kao i proljeće,bježim na sunce ,uživam u prirodi...Uživaj i ti!!!:)):))

    ОдговориИзбриши
  5. Nesto posle ponoci, kada na google doodle videh da je doslo prolece, nisam odolela da na fb stavim status: "Doslo je prolece, raspletimo kose, trcimo bosi po travi beruci cvece i pletuci vencice... jedini problem je sto je ponoc i 10 je stepeni" Oh, well ;) Entuzijazam je bitan! )))

    ОдговориИзбриши