уторак, 6. март 2012.

Megdan :D

Izazvana na izazov od strane  , pa evo odgovaram :)
Potrebno je: 
  • staviti ikonu izazova;
  •  navesti tri alatke koje najčešće ili rado koristiš;
  • navesti tri stvari koje bi rado imala;
  • izazvati tri blogera u igrau i obavestiti ih.

Prvo ikonica izazova: 



1. Prva "alatka" , koristim ih stvarno sve pa nisam mogla da se odlučim samo za jedne:


2. Druga "alatka":


3. Treća je: 



Eh, a sad želje. 

1. Prvo nešto ovako, divan prostor za rad, a kad završiš samo pritvoriš vrata, božanstveno :) 


2. Zatim nešto ovako, pogled kroz prozor koji ne podrazumeva gledanje u zgradu preko puta, eh puste želje...



3. I na kraju nešto slično ovom: 

Nisam sigurna da li sam dobro odgovorila na izazov, navela sam stvari koje bih stvarno, stvarno, stvarno volela da imam :)))

A sad izazivam:
  1. http://mojemakaze.blogspot.com/
  2. Daleko, daleko na Istoku...
  3. gnjavaonica








5 коментара:

  1. Hehe, i ja imam istu mašnu. Jedina razlika je u tome što točkići na mojoj mašini nisu crni, već beli. :))
    Inače, odgovaram na izazov ovih dana. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Izazvala sam te, pogledaj na mom blogu o čemu se radi:)
    Nije isti izazov.

    ОдговориИзбриши
  3. Od ovog ormara-ureda i meni rastu zazubice! Negdje davno sam vidjela to na Marthinom sajtu i od tad slinim za tim - volim te skrivene kutke, još ako su za kreativan rad - ajme :)

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши