субота, 3. март 2012.

You can get addicted to a certain kind of sadness

Poslednjih par dana kakao je došlo ovo predivno sunce ne mogu izbaciti jednu pesmu iz glave, a ni sa "plej liste". Čula sam je pre neki dan  na MTV-ju ( ne gledam taj program više jer me nerviraju emisije o "stvranom životu", čak i ako je muzika nekad dobra). Kao što rekoh videh je na tv i odmah sam se zalepila za nju ( nešto kao kada vidim neke cipele :) hihih) i od tada je neprestano slušam. Moj dečko kaže da je to starija pesma (prošlogodišnja) ali me je eto sad pronašla. Nemam pojma ko je ovaj pevač i još manje ko je pevačica ali pesma je SAVRŠENA, ne znam ni kako bih je opisala (tako je dobra). evo i sad mi ide u pozadini (pa ako ima nekih grešaka u postu ja se izvinjavam). Naziv posta govori sam za sebe "You can get addicted to a certain kind of sadness". Prslušajte je ako je niste čuli možda se i vi "navučete" :D

Now and then I think of when we were together
Like when you said you felt so happy you could die
Told myself that you were right for me
But felt so lonely in your company
But that was love and it's an ache I still remember

You can get addicted to a certain kind of sadness
Like resignation to the end, always the end
So when we found that we could not make sense
Well you said that we would still be friends
But I'll admit that I was glad it was over

But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and it feels so rough
No you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records and then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know

Now you're just somebody that I used to know
Now you're just somebody that I used to know

Now and then I think of all the times you screwed me over
But had me believing it was always something that I'd done
But I don't wanna live that way
Reading into every word you say
You said that you could let it go
And I wouldn't catch you hung up on somebody that you used to know

But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and it feels so rough
And you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records and then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know

Somebody
(I used to know)
Somebody
(Now you're just somebody that I used to know)

(I used to know)
(That I used to know)
(I used to know)
Somebody

12 коментара:

  1. Super mi je ta pjesma.. i tekst i muzika :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mada ne volim MTV muziku, slušala sam ovu pjesmu i baš mi se svidjela. Jedan dan sam je ponovila najmanje 20 puta, prvi dan kad sam je "otkrila". :D

    ОдговориИзбриши
  3. Kaaaasnis!! vrtela je ja celog decembra..mislim da sam i vrapcima dosadila. Lik se zove Gotye, pola belgijanac pola australijanac i pravi bas zanimljivu muziku :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. sad sam i ja svašta nešto iščačkala o njemu, dobra muzika uffff baš baš dobra :))))

      Избриши
  4. eto :D svi su čuli za nju :))))))) ODLIČNA JE

    ОдговориИзбриши
  5. Ova pjesma mi je odlična - isto sam ju vrtila cijeli dan kada sam ju otkrila! Na žalost ništa drugo s njegovog albuma mi se ne sviđa :( Ali i jedna pjesma je dovoljno da se vrti cijeli dan :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман9. март 2012. 17:36

    hahaha, baš sam neki dan na Fejsu napisala da sam se totalno navukla na pismu, a i na spot, totalno je zarazno, oboje!
    Ovaj cover je isto super, možda ti se svidi:
    http://www.youtube.com/watch?v=d9NF2edxy-M&list=FL884emcuauXQZSSd5MVCmfQ&index=14&feature=plpp_video

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. baš je dobar cover(eto još jedna pesmica koju ću na repeat 20ak puta), hvala za predlog, hahhaha :D
      hvala na poseti mom blogu, pozz :))

      Избриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. hehe, ja ju imam u mobitelu pa je stalno vrtim :)

    ОдговориИзбриши