субота, 24. март 2012.

URBAN!!!!!!! :)))))))

Čekala sam ovaj koncert mnooooogo, mnooogo, mnogo dugo... Sinoć u FABRICI u Novom Sadu nastupio je Damir Urban & 4. Koncert je bio neverovatan, nema drugih reči kojima bih opisala sinoćni nastup.
Propustila sam nastup na EXIT-u 2011. :((((( jer sam htela da idem čak u Nikšić u CG na LAKE FEST ali nažalost nastup je bio otkazan jer je jedan član dobio boginje. UFFFFFF kakvo je to razočarenje bilo!!!!!!
Kupila sam karte skoro mesec dana pre koncerta i bukvalno križala svaki dan na kalendaru :)


Ali sinoć... mogu slobodno da kažem vredelo je!!! I Urbane hvala ti za to!

Kao uvod u neverovatan Urbanov performans svirao je somborski bend (moram malo da se hvalim njima, jer su to moji Somborci) Line Out, koji su bili odlični :). Za one koji nisu upoznati sa njima:

I naravno malo hitova :)








Savršena atmosfera, komunikacija sa publikom, bend odličan... bez reči sam ( ali i bez glasa :D ), a i noge me danas baš ne slušaju :)

8 коментара:

  1. Jao koliko ja volim Urbana!!! Najbolji muski vokal na ovim prostorima EVER!
    Sad odslusah vodu..brr..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. odlična pesma, pevala je cela FABRIKA sa Urbanom uz akustičnu gitaru ;)

      Избриши
  2. Post je pun energije, vidi se da je bilo super! :) Hvala ti za divnu muziku, ne bih se još sto godina setila da poslušam ove stvari, a baš prijaju u ovom trenutku!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ih, nema na čemu, ja sam još pod utiskom sa koncerta pa ih i sama još vrtim :)

      Избриши
  3. Urban Rijecanin, drago mi je da si se super provela na koncertu:-)
    Hvala na posjeti:-)

    ОдговориИзбриши
  4. imaš nagradicu na mom blogu, ugodnu večer želim :) pozz

    ОдговориИзбриши